La Regidoria de Polítiques Digitals ha implementat una nova opció en línia que permet la gestió de reserves i venda d’entrades, el control d’accessos i el seguiment de l’assistència en temps real dels esdeveniments que organitza la Paeria de Cervera.
DIMARTS 21 DESEMBRE 2021
El sistema està desenvolupat per l’empresa +accés, que ha ofert una sessió formativa a tècnics de la Paeria, en la qual també ha participat la regidora de Polítiques Digitals, Roser Segura.
L’eina es gestiona directament des de la Paeria, que pot donar d’alta esdeveniments i fer-ne el seguiment.
Permet controlar en temps real l’aforament, el nombre de grups familiars i el nombre de persones que assistiran a cada esdeveniment, la qual cosa facilita el compliment de les normes de salut pública derivades de la situació provocada per la Covid-19.
Una vegada creat l’esdeveniment, qualsevol persona (o grup familiar) pot registrar-s’hi. Aquesta persona rebrà una entrada en format QR que li facilitarà l’accés al recinte de l’esdeveniment. A través d’una app disponible a Google Play i App Store s’escanejarà ràpidament un codi QR per fer-ne la validació d’assistència.
Dins el mateix QR s’allotja tota la informació relacionada amb l’esdeveniment i les dades personals de la persona o grup de persones que han comprat o registrat les entrades, la qual cosa el fa un sistema segur i ràpid.